На ринок США в Амазоні виходить новий гравець – креми з високим вмістом конопляного екстракту – Naturenza.

Креми зроблені з виключно натуральних компонентів: конопляного екстракту, ментолу, алое, олії чайного дерева, олії мигдалю. Окрім основного знеболюючого ефекту, крем доглядає за шкірою.

З продуктами Naturenza люди зможуть активніше займатись спортом, і легше знімати напругу в м’язах. А ще це чудова допомога людям з артритними болями у суглобах, що діє місцево і не викликає побічних реакцій. Безпека та натуральність особливо важливі в цьому випадку.

 

Отже, ми маємо знайти хорошу метафору до природності, спокою, балансу, гармонії та відчуття здоров’я. А ще сили, яку передає природа людині. 

Тому дизайн всієї лінійки базується на спокійних природних поєднаннях кольорів, щоб показати баланс компонентів – і, відповідно, їх здатність балансувати життя.

За час, коли ми разом з клієнтом готували дизайн для нових продуктів, бренд пройшов помітну еволюцію від спокійних і врівноважених продуктів до кремів, які вирізняються підвищеною концетрацією діючоі речовини, а значить, пропонують значно активнішу позицію. 

Це не могло не вплинути і на дизайн. Ми додали нових густіших кольорів і динаміки у лістинги та промо. Амазон-стор, ebc та лістинги стали стали активними і сміливими. 

Loading...