Один з найбільших постачальників підліткового одягу і взуття в Італії вирішив створити бренд для своєї молодої і бунтарської аудиторії, і відкрити з ним великі онлайн і оффлайн стори. Основна задача в тому, щоб привернути увагу власне підлітків і молодих людей, а не їх батьків.

З яким задоволенням ми взялись за цю справу! Прочесали інстаграми найбільших італійських інфлюенсерів, передивились всі нові лінійки товарів, які будуть в сторі, проаналізували смаки і тренди – все в пошуках того самого вогню, який об’єднує молодих людей у всій італії.

Ми знайшли цей вогонь власне там, де і шукали – в самій молодості. Те, якою має бути ідеальна молода людина – це вкорінений і неймовірно привабливий образ:  26 років – вік найкращої фізичної форми евер. Уже є робота і досвід стосунків, свобода від батьків, старі і нові друзі. Ти можеш жити окремо або з партнером, зриватись на фестивалі, коли заманеться. Вертатись пізно вночі додому – або, навпаки, бути вдома скільки захочеться, працюючи віддалено і замовляючи доставку. Ти максимально вільний, гарний, активний і енергійний. Весь світ відкритий тобі – і цим гріх не користуватись! 

Підлітки прагнуть до цього стану, мріючи про свободу, окреме житло і власні гроші. Дорослі намагаються якомога довше залишитись у золотому віці. Або вертатись у нього, коли заманеться.  Оце і є те, що згуртовує всіх навколо модних брендів, те, що змушує людей хотіти виглядати стильно, вільно, незалежно і круто. 

Це ми і вирішили виразити у дизайні – стильний, майже космічний логотип. Стрілка-А – неоново-блакитний знак «туди!». Прагни, лети, рухайся! 

Це ми і вирішили виразити у дизайні – стильний, майже космічний логотип. Стрілка-А – неоново-блакитний знак «туди!». Прагни, лети, рухайся! 

Ідея молодості не відпускає. Ти або нею насолоджуєшся і всім показуєш, що ти у своїй найкращій формі, або постійно женешся за молодістю. Коли ти ще підліток – ти жадаєш цієї свободи, крутості і незалежності у діях. Коли тобі 30 або більше, у тебе уже є все, про що ти мріяв підлітком, тепер ти стараєшся наздогнати ту зовнішність і той запал, який мав ще кілька років тому. Всім і собі доводити кожен день, що ти ще повний сил, і що ти «в темі». Є сенс дати інструмент, яким зручно себе ідентифікувати «я-молодий», показувати «як треба» і дати можливість змагатись у тому, хто може собі що дозволити.

 

Loading...