Ми співпрацюємо з Джукі давно. Вони цілеспрямовано і успішно розвивались у сфері екологічного дитячого посуду.
Коли власники прийшли до амбіції стати лідерами на українському ринку екотоварів, стало зрозуміло, що бренд вимагає оновлення.
Аудиторія тепер не суто дитяча, а розширюється до всіх, хто прагне до здорового, насиченого і активного еко-життя. І бренд має розказувати про те, що еко – це не обмеження, а можливості.
Отже, ми маємо знайти хорошу метафору до природності, спокою, балансу, гармонії та відчуття здоров’я. А ще сили, яку передає природа людині.
На основі логотипу ми збудували візуальну систему бренду, яка є графічним конструктором з простих елементів. Кожен з елементів логотипу може створювати графічні образи, які роблять бренд впізнаваним та несуть емоційну складову.
Візуальну систему створено так, щоб її в майбутньому можна було адаптувати під кожну з категорій еко-товарів в якості іконок та навігації.
До існуючих елементів можна згодом додавати нові.
Купувати товари Jooki означає бути небайдужим, молодим та вільним, жити екологічно у всіх сферах життя: в роботі, в спорті, в родині і в першу чергу – самому собі.